>>>Замовити оригінальне виконання курсової роботи  |    Додайте свої файли на сайт та ЗАРОБЛЯЙТЕ  ГРОШІ    | Ви увійшли як Гость · Група "ГостіВихід
Меню сайта
БІБЛІОТЕКА
    Скрипт для определения стоимости сайта
     експертиза обставин і механізму дорожньо-транспортних пригод (ДТП)

    Експертиза обставин і механізму дорожньо-транспортних пригод (ДТП)

    Головними завданнями експертизи є:

    - установлення механізму ДТП та її елементів: швидкості руху (при наявності слідів гальмування, а також за пошкод-женнями), гальмового та зупинного шляхів, траєкторії руху, відстані, пройденої ТЗ за певні проміжки часу, та інших просторово-динамічних характеристик пригоди;
    - установлення відповідності дій водія ТЗ у даній дорожній ситуації технічним вимогам Правил дорожнього руху, наявності у водія технічної можливості запобігти пригоді з моменту
    виникнення небезпеки, відповідності дій водія з технічної точки зору вимогам Правил дорожнього руху, а також встановлення причинно-наслідкового зв'язку між діями водія та ДТП.
    Орієнтовний перелік виріїпуваних питань:
    - Якою була швидкість ТЗ у різні моменти розвитку ДТП (якщо сліди різної довжини або перериваються, на це слід указати)?

    - Яка була швидкість ТЗ з урахуванням пошкоджень, які він отримав при зіткненні?

    - Яка максимально припустима швидкість ТЗ за умови даної видимості дороги (зазначається, якою була видимість дороги)?
    - Яка максимально припустима швидкість ТЗ на закругленні дороги даного радіуса?
    - Яка найменша безпечна дистанція між ТЗ в умовах даної дорожньої обстановки?
    - Яка відстань необхідна для безпечного обгону попутного ТЗ в умовах даної дорожньої обстановки?
    - Який гальмовий та (або) зупинний шлях ТЗ за певної швидкості його руху в умовах даної дорожньої обстановки?
    - Як повинен був діяти водій у даній дорожній обстановці, згідно з технічними вимогами Правил дорожнього руху?
    - Чи мав водій технічну можливість запобігти наїзду з мо-менту виникнення небезпеки для руху або з моменту виявлення перешкоди для руху?
    - Чи відповідали дії водія технічним вимогам Правил дорожнього руху?
    - Чи були з технічної точки зору дії водія ТЗ у причинному зв'язку з виникненням ДТП?
    - З якою швидкістю рухався ТЗ? Якщо ця швидкість перевищувала встановлені обмеження (зазначаєтеся, які саме), то чи мав водій технічну можливість уникнути контакту з перешкодою (зазначається, якою саме), якщо ця швидкість не перевищувала припустиму?
    - Чи мав водій технічну можливість шляхом екстреного гальмування зупинити ТЗ з моменту виникнення небезпеки для руху (указується момент виникнення небезпеки), не доїжджаючи до перешкоди (пішохода)?

    Вимоги до матеріалів, які необхідно представити експертові для проведення дослідження.
    У постанові (ухвалі) про призначення автотехнічної експертизи повинні бути зазначені дані про параметри і стан дорожньої обстановки, дорожнього покриття та обставини щодо дій учасни¬ків події, з яких має виходити експерт при проведенні досліджень
    (вихідні дані).
    При призначенні експертизи обставин ДТП необхідно, зокрема, вказувати: тип покриття дороги (асфальт, ґрунтова тощо), його стан (сухе, мокре, ожеледиця та ін,), ширину проїзної час¬тини, наявність і величину ухилів, наявність дорожніх знаків і розміток у районі ДТП, технічний стан ТЗ та його завантаженість:

    видимість і оглядовість дороги з місця водія, а в умовах обмеженої видимості — ще й видимість перешкоди; розташування ТЗ по ширині дороги, швидкість його руху; момент виникнення небезпеки для руху; відстань, яку подолав пішохід з моменту виникнення небезпеки для руху до моменту наїзду, швидкість руху пішохода або час його руху з моменту виникнення небез¬пеки до моменту наїзду; чи застосовував водій термінове гальму¬вання і якщо застосовував, то яка довжина сліду гальмування до задніх коліс автомобіля (якщо сліди розташовані на ділянках дороги з різним покриттям, наприклад на проїзній частині й узбіччі, потрібно зазначити довжину сліду окремо на кожній з ділянок); місце наїзду відносно слідів гальмування (яку відстань пройшов ТЗ у стані гальмування до наїзду чи після наїзду на пішохода; якою частиною ТЗ контактував з пішоходом або якими частинами зіткнулися транспортні засоби; якщо ТЗ після зали¬шення сліду гальмування до його остаточної зупинки рухався накатом, то яку відстань він пройшов у цьому стані).
    Якщо ДТП скоїв водій мотоцикла, крім того, зазначається: ручним та ножним гальмом чи одним з них (яким саме) гальмував водій; якщо на мотоциклі з коляскою був один пасажир, то де він перебував (у колясці чи на задньому сидінні); якщо мотоцикл без коляски рухався в перекинутому стані, залишаючи сліди на дорозі, - то відстань, на яку він перемістився в такому стані.
    Якщо до моменту призначення експертизи слідчому (суду) не вдалося усунути протиріччя у вихідних даних, що були в спра¬ві, він має право зазначити в постанові (ухвалі) варіанти їх зна¬чень і отримати висновки щодо кожного з них.
    Слідчий не має права вимагати від експерта, щоб той само-стійно вибирав із матеріалів справи вихідні дані для проведення експертизи. Разом з тим слідчий може поставити перед експер-том питання про технічну спроможність (неспроможність) тих чи інших даних, які є в справі, з обов'язковим посиланням на кон¬кретний документ.
    Коли експерт вважає, що небезпека для руху виникла не в той момент, який зазначено в постанові (ухвалі) про призначення екс¬пертизи, він має вказати мотиви незгоди з позицією слідчого (суду) та надати відповідні варіанти розв'язання поставленого питання.
    Разом з постановою (ухвалою) про призначення експертизи експертові за потребою надаються всі матеріали кримінальної, цивільної, господарчої, адміністративної справи.

    Якщо слідчий (суд) не може направити експертові всі мате-ріали справи, він повинен надати: протокол ОМП разом зі схемою та іншими додатками; протокол огляду ТЗ; протокол відтворення обстановки й обставин події.

    Copyright MyCorp © 2024
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:
    • Реєстрація на сайті
    Пошук по сайту від Yandex

    Гість, ми ради вас бачити. Пожалуйста зареєструйтесь або авторизуйтесь!
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Система Orphus
    Пошук
    Пошук
    Пошук
    Rambler's Top100